Ar galima perkelti numerį iš kito tinklo?
Galite perkelti numerį į TV Pigiau, jei turite veikiantį numerį savo vardu. Tai gali padaryti visi kitų mobiliųjų tinklų klientai. Daugiau informacijos apie numerio perkėlimo paslaugą rasite čia.
Ar sutarties eigoje galėsiu pasikeisti turimą planą į kitą planą?
Planą galima pasikeisti. Skaitykite apie plano keitimo sąlygas čia.
Kaip galiu sužinoti, kada baigiasi mano sutartis?
Norėdami sužinoti, kada baigiasi sutartis kreipkitės į TV Pigiau klientų aptarnavimo specialistus telefonu +37061555530 arba el.paštu [email protected]
Kas nutiks, jei mėnesio eigoje išnaudosiu visą duomenų kiekį, kuris yra plane?
Išnaudojus duomenų kiekį, duomenys bus apmokestinti standartiniais tarifais. Kad taip nenutiktų, klientams visada rekomenduojame įsigyti TV Pigiau Neribotas planą.
Ką daryti, jei netekau TV Pigiau SIM kortelės?
Kreipkitės į TV Pigiau kliento aptarnavimo specialistus, kurie pagelbės pametus ar dingus jūsų SIM kortelei. SIM kortelė bus užblokuota, o jūs gausite naują. SIM kortelės keitimo paslauga yra nemokama.